Stockholm over the day

I veckan åkte jag upp till Stockholm bara över dagen. Då jag ska bli handledare gick jag en handledarutbildning via jobbet :) Så lämnade hemmet 05.20 och kom hem till Malmö runt 21-tiden, flyger var försenat med en timme så när jag landade var jag så jäkla trött efter att varit vaken sen 04 hehe.

Men utbildningen höll på tills ungefär 16-tiden och då hämtade Chrille, Sussie och Melanie upp mig! Jag bokade ett flyg som skulle gå 20.00 hem så att jag kunde få träffa min brorsdotter för första gången, Chrille och Sussie! Bästa <3

Vi åkte till Brommas köpcentrum och åt middag där samt fikade i någon timme, så mysigt!! Heeeelt magiskt att få träffa finaste Melanie, hon somnade i min famn när jag först höll henne, så underbart <3 Ville inte alls vinka av dem :( 

Trött kl.06 på morgonen!

Var på flygplatsen lite tidigt så var helt tomt.


Utbildningen bjöd på lunch buffé och massa fika! En rolig dag som slutade med nya bekantskaper, så kul!

Men alltså huuur sööt??

<3

Så gott!

En sliten tjej med sin underbara brorsdotter, hur kan man älska någon (Melanie och Ebba) så mycket som är så liten? <3 

Sån glad tjej!!

Här var jag mindre glad då jag bara ville hem tillslut efter att ha suttit på flygplatsen vad känns som en evighet haha. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0