My Little Psycho

Veckan fortsatte med att spendera min enda lediga dag (jobbade en sex dagars vecka förra veckan) med denna lilla tokboll <3 Som slutade med filmkväll hos syrran! När Robban kom till dem efter jobbet skulle vi se skräckfilmen "Veronica" men den var inte så läskig.. men mysigt med gos och mys <3


Men alltså huur söt?!

Robban gjorde en sjukt god och krämig pasta med skaldjur i veckan, mums!

Tjuvstartar sommaren lite med glass på jobb hehe! 

Jag och Mia åt lunch på tacobar en dag, brukar alltid äta deras enchiladas men Mia tipsade om deras chili gryta. Så sjukt god! 

Jag och min piff åt på surf shack igår för att planera London resan, fullspäckat schema och ska bli så jäkla kul! 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0