Shows, Choir and Dance


Så det har hänt lite nytt sen senast! Jag har börjat gå i kör varje tisdag med syrran och på onsdagar dansar jag ragga Dancehall med tjejerna! Sååå kul att ha lite fritidsaktiviteter inplanerat :) Denna veckan var den första för båda aktiviteterna och det känns super kul!! Ända framtills maj är båda kurserna :) 

Har också bokat att gå på Kevin Harts show med Robban i augusti, jäklar vad kul det ska bli! Diggar honom sjukt mycket :) 

Sen ska jag gå på Justin Timberlake med piff också i augusti, gaah längtar till båda!! Har verkligen lyckats hålla att detta året ska jag gå på mer konserter och shower, älskar det!

Och apropå konserter, så ikväll ska jag gå på Sabina Ddumba med syrran, min julklapp från henne, åh så kul det ska bli!! Och så mysigt med egentid med sis, vi ska äta på Pinchos innan, så gott! <3 Ha en bra fredag alla! 

Woop!

Här är kören! Alla åldrar är med och vi sjunger i joyvoice :)

Justja, snön har hittat hit i söder också! Men lite väl blåsigt men annars mysigt :)

Wihoo!



Min snygging 😍





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0