We Love Pizza!


Heej guys! 

Förra veckan låg jag hemma mestadels sjuk så det hände inte så mycket, var tillbaks på jobbet i måndags och sen dess har jag börjat med lite nya grejer men mer om det i nästa inlägg! Förra helgen innan jag blev sjuk så var tjejerna över hos oss och åt pizza, spelade spel och mös, bästa!! <3

Hemmagjord pizza är så jäkla gott! Måste vara med massa mozzarella såklart! 

Fick detta fina från Emma efter hon var i Sydafrika! <3

Haha var så längesen jag gjorde filter på Snapchat och den kvällen satt vi med en del och det är ju så underhållande!!

Robban har satt upp såna LED lampor i lägenheten som skiftar i färg, därav är det så rött haha. Här körde vi spelet kotte, så kul!

Min prinsessa haha <3

Och Robban fick sin vilja igenom att spela monopol, men vi spelade kanske bara i en halvtimme sen gav vi upp haha. En så mysig kväll som slutade med att Frida somnade i soffan haha och Emma sov över<3 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0