Brunch, Booking a trip and Cinema

I helgen var det full rulle. Vi brunchade med Syrran och Nille som vi fick i julklapp av papi, så mysigt! Vi åt på Scandic och älskar verkligen deras buffé, vi alla åt så mycket haha. Så mysigt att hänga vi fyra <3

Vi åkte hem till syrran och mötte upp pappa och pojkarna som varit barnvakt till Ebba och där bokade vi äntligen resan! Vi fyra ska åka till Budapest i slutet av maj, gud så kul det ska bli! <3 Vi har bokat ett lyxhotell med spaavdelning, som vi ska njuta!

Jag och Robban kollade även på bio, vi såg black panther, så bra!! Vi älskar ju marvels filmer, en av dem bästa enligt mig :)

The gang!

So much food hehe! 



Alltså dessert buffén, mums!

Mina tjejer <3

Helt utslagen haha!


Alltså kolla bara detta!


<3

Och nu sitter jag här i soffan och kollar serier, så mysigt! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0