Hungover Sunday

Och så blev det söndag och även den sista dagen innan hemfärd på måndagen! 

Jag sov i 1,5 h den morgonen för att kunna möta min au pair mamma för fika kl.10, jag har definitivt  mått bättre haha  men hade  det sjukt mysigt  och underbart  att jag hann träffa  henne <3

Mitt älskade Hammersmith, mitt andra hem <3

När jag kom hem hann jag däcka en halvtimme medan Cindy Sov, mamma och mats ringde vid kl.13 och vi var fortfarande inte helt nyktra hehe.  Men vi tog oss sen till Camden för vi behövde verkligen maaaat!


Jag åt en sjukt god pad thai och Cindy något som jag inte kommer ihåg hehe.

Glass paus och för att ladda batterierna! Det var nu bakfyllan kom ikapp oss och vi mådde skit hehe.


Jag tog en liten tupplur på piff ;)

Det var bara att gå hem och göra sig i ordning igen för vi skulle möta upp en av cindys vänner samt hans syster och hennes kille för att äta tapas! 

<3

Fy fan vad gott det var! Vi åt på lobos meat and tapas och dem som var där hatade nog oss för fy fan vad högljudda vi var haha. Vi hade så sjukt kul och alla klickade med varandra, så nice! Jag och Cindy hade ingen karaktär då vi inte tänkte dricka men så fort vi kom beställde vi in varsin drink hehe.

Sjukaste köttet!

Och jag tog sen med alla till en av mina favorit barer, be at one i Soho! Dock tyckte Cindy det var mer en klubb än bar  ;) Men vi dansade loss och hade sjukt kul! 

Vid 00 stack dem andra hem och vi tänkte egentligen åka hem tidigt då alarmet var ställt på 07. Meeen, musiken var så jäkla bra så vi stannade till 02.30 hehe! Lätt värt :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0