Time go go home..

Det blev måndag och vi åt avokado mackor på flygplatsen och lite innan klockan.16 var jag hemma i lägenheten! Frida kom förbi och hängde, jag berättade om resan och bara snackade! Mys :) Här kommer iaf lite av vad jag shoppade!

En parfym, massor av strumpor som jag inte tog med på bilden hehe, strumpbyxor och äntligen ett beer Pong hehe.
 
En svart lite längre kofta och super fin strand klänning :)

Lite medical things haha.

En ny resväska som jag kan ha till handbagage, var på tiden jag köpte en! Denna är så sjukt snygg :)

Två baddräkter och två träningstights :)

Lite smink, nya solglasögon och nya sneakers!


Och massor till Ebba hihi! Bästa att handla till :) Handlade lite till men lite var i tvätten så har inte orkat ta bild på det :) Men var ändå lagom shopping för vad jag egentligen hade kunnat shoppa haha. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0