Matilda the musical

Och så var det dags för dag 2 i underbara London! 

Vi började med frukost på hotellet :) Ingen wow frukost  men det hade det man vill ha liksom! 

Vi gick sen i någon timme på Oxford street och fortsatte att shoppa lite hehe. Vi var ändå rätt så duktiga för vi har inte "övershoppat" eller vad man ska säga, mer shopping i lagom mängd :) 

Sedan tog vi uber till brick lane market och strosade runt och åt a lot of Good food 😍

Alltså London i mitt hjärta, det är bara så mysigt att strosa runt överallt och njuta!! 

Speciellt av massor av god utländsk man annars inte äter :) 

Mmm dumplings!

Min finaste <3 solen tittade fram och vi blev sååå glada haha. Som vi njöt! 

Vi satte oss sedan på en bar runt 17-tiden och drack lite drinkar och njöt av atmosfären! Bra musik, härlig stämning och dem hade till och med ett biljardbord men det spelade vi inte på ;) Om det inte hade varit så att vi bokat nu till senare på kvällen hade vi nog fastnat där länge :) vi ska definitivt dit igen, så mysig bar!

Haha här kommer tre bilder som jag och Cindy garvar åt, det visar hur vi är så bra 😂 
1. Jag: Kom igen Cindy, var med på bild! 
Hon: rör sig över hela bilden..

2. Jag- Amen Cindyyyy, sitt Still! (Och ger en halvt bitchig blick)

Och tillslut får jag min fina bild haha! Love You <3

Sedan var det dags för musikal! Vi valde att se Matilda musikalen och shit vad bra den var!! Sjukt bra tekniskt, humor och så grym! Även min au pair mamma har sett den och hon sa att det var en av de bästa hon sett och jag håller med :)

Cindy var sjukt glad! Tills hon upptäckte att hon glömt sin shopping påse i Ubern som hon inte fick tillbaka :( Men vi njöt ändå! 


Vi drog sen och köpte med oss chipotle hem för att ha till nattmat, vad vi inte visste då var att vi skulle trilla hem runt 06.30 morgonen därpå hehe!
Vi hade en så sjukt jäkla bra kväll!! Vi dansade loss på en av mina favoritklubbar, Cargo tills stängning och bara hade svin kul! Blev en hel del alkohol så vi var väl inte så himla pigga dagen efter hehe men så värt det! Finns mycket som hände den kvällen men för mycket att skriva haha.

Vi var taggade på dansgolvet som ni ser hehe!

Inte lika taggade på hem vägen ;) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0