The Seaside

Heej!
 
Idag, Söndag, åkte jag, Sam, Luke och Nicola till havet. Vi är ju väldigt nära kanten i nordvästra England så tog bara några minuter dit. Lydia och Nick gick på en lång promenad tillsammans istället! Det var iallfall så vackert som allt annat är! Åh, älskar att vara här.
 
Liksom, vi skulle sätta oss och äta frukost och så kollar jag ut genom fönstret, där står 4 kor samt 2 kalvar bara några meter ifrån! Love it. Iallfall, vi åt lunch innan vi åkte och sedan var vi vid havet, gick på stranden etc. Så mysigt. Var väldigt blåsigt, som det brukar bara vid havet haha men vi hade kläder för det som tur är!
 
När vi kom hem slappade jag på rummet innan jag gick ner och kollade på film med Sam och Lydia, shrek 2 blev det! Sedan åt vi middag, mumsiii. Jag och Lydia bakade kakor som vi sedan slukade i oss framför "Notting Hill". Klockan är just nu 00.30 och tänkte strax sova. Imorgon ska vi paddla kanot, yeeay. Ska bli såå kul!! Natti.
 
(Är väldigt bra wifi här men av någon anledning tar det jävligt lång tid att ladda upp bilder.. Så kommer kanske vara lågt med bloggningen framtills jag kommer hem)
 
 
Godmorgon korna!
 
Chilla i soffan.
 
Dagens glamorösa outfit!
 
Stugans namn och en bit på utseendet!
 
Alltså såå fint.
 
Hejhej Nicola! Lååångt ut till vattnet.
 
Åh, kunde varit där i timmar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0